Vymýšlím věci,
který chci, aby existovaly.
Chcete umět sítě využívat ve svůj prospěch? Prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst? Kniha, která vás naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali.
Co kdyby Eva Adamovi nenabídla jablko a kluci a holky se spolu bavili upřímně, otevřeně a bez studu? Sbírka lifestylových sloupků o stereotypech mezi muži a ženami se stala nejprodávanější prvotinou roku 2016.
Literární experiment vytvořený agenturou Wunderman pro Microsoft CZ. Román psaný v cloudu, který přitáhl k obrazovkám 75 tisíc fanoušků, nakonec vyšel i knižně. Kampaň získala několik cen.
Jedna dobrá otázka vám může změnit život. Posviťte si na cestu vpřed tím, že ji promyslíte. Všechny odpovědi máte v sobě. Stačí je najít.
Chcete být kreativnější? Víc a líp číst? Každý měsíc vám dodám long-read texty plné studií, tipů & triků, kreativních cvičení a knižních rešerší.
Deníkové zápisky a instantní návody na štěstí. Blog, který funguje jako nepravidelné odkladiště myšlenek. Některé texty jsou i v audioverzi.
Michelle Losekoot
Digitální vypravěčka na volné noze. Pomáhá srdcařům, aby byli v online světě víc vidět. Je spoluautorkou dvou bestsellerů, knih Bez jablka (2016) a Jak na sítě (2019). Vede kurzy o sociálních sítích a copywritingu. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020. Píše externě do několika časopisů.